Startsida

tisdag 18 juli 2017

Bilder från helgen

 
Den årliga släkt träffen. Dessa bilder är ifrån min kusins gård som heter Gumlösa och ligger utanför Enköping. Jag kan däga att jag är riktigt avvis på hur fint hon har det där.
Övre raden från vänster  Emil, Edvard, Einar, Evert.
Nedre raden Ernst,Erik,Ester och sist min farfar Elis. Detta är hans syskon och kortet är taget 1949
Här är min pappas mormors far Carl Forslund.
Orrskogs station - mannen i ljus rock är min fars morfar Bernad Pettersson.
Super roligt att kolla in gamla kort. Dessa kort hittade jag i min farmors fotoalbum som min pappa har.
Ta vara på livet och varandra.LEV NU. Kram Marie


1 kommentar:

  1. Vad roligt att få se lite gamla bilder!

    Oj, har dom skaffar växthus, INgela och micke? Vill med ha!

    SvaraRadera