Startsida

fredag 21 juli 2017

Undrar varför?

Undrar varför jag utsätter mig för vissa situationer - NÄR jag ändå vet hur jag känner mig inombords efteråt? Jag måste bli bättre att lyssna på mitt inre jag. Svårt att förklara men ibland blir jag väldigt ledsen av hur en del människor uttrycker sig. Samt denna himla nyfikenheten en del människor har och som inte har någon absolut medkänsla eller empati i sig. Jag vet i förväg hur jag kommer att känna mig när jag träffar vissa människor - lik förbannat utsätter jag mig för detta. Herre Gud om jag bara insåg att jag mår 100 gånger bättre OM jag inte träffade vissa. Som sagt jag har lite att jobba med mig själv. Nu hoppas jag verkligen inte att någon av dessa som jag träffat de senaste dagarna tar åt sig....för det är ingen av er jag känner detta med. Ni alla har ett stort hjärta hos mig.❤️
Här kommer en bild från ett bröllop som jag misstänkte var väldigt fint. Det är en gammal granne Magnus och hans Viktoria. All kärlek och lycka till i framtiden.
Ta vara på livet och varandra.LEV NU. Kram Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar